Un altru annu à a vivace Fiera Medica di Düsseldorf, in Germania! Quest'annu, avemu avutu u nostru stand stallatu in u Padiglione 9, u padiglione principale per i prudutti d'imaghjini mediche. À u nostru stand truverete e nostre stampanti di mudelli 430DY è 460DY cù un aspettu cumpletamente novu, più eleganti è muderne, simplici ma sofisticate. Benintesa, ùn anu ricevutu chè feedback pusitivi da i clienti vechji è novi.
Hè difficiule di ùn nutà un picculu cambiamentu in u disignu di u nostru stand, chì puderebbe dumandassi ciò chì hè Elincloud, è a so relazione cù Huqiu Imaging. Semu fieri di presentà Elincloud cum'è a nostra nova sottumarca per e stampanti, cù l'ubbiettivi di offre à i clienti nuove suluzioni cummerciale in a distribuzione regiunale. E stampanti sottu à sta marca sò dispunibili in un esterno blu è biancu, invece di a nostra firma aranciu è biancu, mentre u disignu ferma u listessu. Avemu ricevutu osservazioni positive nantu à sta strategia cummerciale è parechji clienti sò ansiosi di cumincià à travaglià cù sta nova marca.
Participà à Medical Düsseldorf hè sempre stata un'esperienza affascinante per noi. In e prufessioni mediche è scientifiche, poche cose sò più impurtanti chè stà à l'avanguardia. I prufessiunali sanitari è medichi amparanu è implementanu constantemente e ricerche, tecniche è tecnulugie più recenti. Essendu l'avvenimentu medicu annuale u più influente di u mondu, i visitori ponu truvà opportunità cummerciale da tuttu u mondu è stà in cuntattu cù novi fornitori, partenarii cummerciale è clienti chì cercanu di fà affari. Avemu prufittatu di sta opportunità per rinfurzà e nostre relazioni cù i clienti è acquistà strategie per espansione in i mercati esistenti è stabilisce a nostra presenza in novi mercati in u mondu sanu. Avemu ancu prufittatu immensamente di l'immersione in l'ultime innovazioni sanitarie è di u miglioramentu di e nostre cunniscenze è cumpetenze da sta esperienza.
Quattru ghjorni sò passati troppu prestu è aspittemu digià di vedevi l'annu prossimu!
Data di publicazione: 23 dicembre 2020