Medica 2018

A nostra 18esima annu di participazione à a Fiera Medica di Düsseldorf, Germania

Huqiu Imaging hà prisentatu i so prudutti à a Fiera Medica di Düsseldorf, in Germania, dapoi l'annu 2000, ciò chì face di quest'annu a nostra 18a participazione à l'avvenimentu medicu u più impurtante di u mondu. Quest'annu, simu di ritornu in Germania purtendu i nostri ultimi mudelli di stampanti, HQ-430DY è HQ-460DY.

HQ-430DY è HQ-460DY sò mudelli aghjurnati basati annantu à u nostru precedente bestseller HQ-450DY, è sò dispunibili rispettivamente in un vassoio unicu è doppiu.A principale differenza trà i novi è i vechji mudelli hè a so testa di stampa termica. I nostri novi mudelli sò dotati di testa termica ottimizzata furnita da u principale produttore mundiale di testa di stampa termica, Toshiba Hokuto Electronics Corporation. Avendu prestazioni ancu megliu per un prezzu ancu più cumpetitivu, simu fiduciosi chì questi dui mudelli diventeranu u nostru novu bestseller in l'annu à vene.

medica 2018-2

Essendu a più grande fiera medica di u mondu, Medica Düsseldorf hè sempre stata un avvenimentu animatu pienu di visitatori entusiasti chì cercanu novi partenariati cummerciale. Participà à sta fiera ùn hè mai stata una delusione per i pruprietarii d'imprese è i visitatori. Avemu scontru parechji di i nostri vechji clienti à u nostru stand, scambiatu opinioni nantu à e strategie cummerciale per l'annu à vene. Avemu ancu scontru numerosi novi clienti potenziali chì sò impressiunati da a qualità di i nostri prudutti è sò interessati à collaborà cun noi. E nostre nuove stampanti anu ricevutu innumerevoli feedback pusitivi, è ancu preziosi suggerimenti da i clienti.

medica 2018-3
medica 2018-4
medica 2018-5

L'avvenimentu di quattru ghjorni hè stata una sperienza corta ma arricchente per noi, micca solu per e nuove opportunità cummerciale chì avemu scupertu, ma ancu perchè hè stata una sperienza tutalmente illuminante. Quì à Medica truverete una vasta gamma di nuove tecnulugie applicate in suluzioni di diagnostica è trattamentu medicu, chì ci rendenu estremamente fieri di fà parte di l'industria medica. Continueremu à sforzà ci per u megliu è ci videremu torna l'annu prossimu!


Data di publicazione: 23 dicembre 2020