U nostru 18th anni participà à a Fiera Medica in Düsseldorf, Germania
Huqiu Imaging hà presentatu i so prudutti à a Fiera Medica di Düsseldorf, Germania, da l'annu 2000, facendu quist'annu a nostra 18a volta chì participà à l'avvenimentu medico più impurtante di u mondu. Quist'annu, simu di ritornu in Germania purtendu i nostri ultimi mudelli di stampanti, HQ-430DY è HQ-460DY.
HQ-430DY è HQ-460DY sò mudelli aghjurnati basati nantu à u nostru best seller precedente HQ-450DY, è venenu in una sola è doppia tavola rispettivamente.A principal diferenza trà i mudelli novi è vechji sò i so capi di stampa termale. I nostri novi mudelli venenu cù teste termiche ottimizzate furnite da u fabricatore di testa di stampante termica leader in u mondu Toshiba Hokuto Electronics Corporation. Avè un rendimentu megliu per un prezzu ancu più competitivu, simu cunfidenti chì sti dui mudelli diventeranu u nostru novu best seller in l'annu prossimu.
Essendu a più grande fiera medica di u mondu, Medica Düsseldorf hè sempre stata un avvenimentu animatu pienu di visitatori entusiastici chì cercanu novi partenariati cummerciale. A participazione à sta fiera ùn hè mai stata una delusione sia per i pruprietarii di l'imprese sia per i visitatori. Avemu chjappu cù parechji di i nostri vechji clienti in u nostru stand, scambiatu opinioni nantu à e strategie di cummerciale per l'annu prossimu. Avemu ancu scontru numerosi novi clienti potenziali chì sò impressiunati da a qualità di i nostri prudutti è sò interessati à cullaburazione cun noi. I nostri novi stampatori anu ricevutu innumerevoli feedbacki pusitivi, è ancu suggerimenti preziosi da i clienti.
L'avvenimentu di quattru ghjorni hè statu una sperienza curta, ma arricchente per noi, micca solu per e novi opportunità di cummerciale chì avemu scupertu, ma ancu per esse una sperienza tutale di apertura d'ochji. Quì in Medica truverete un grande scopu di e tecnulugia novi applicate in soluzioni di diagnostica è trattamentu medicu, facenduci estremamente fieri di esse una parte di l'industria medica. Cuntinueremu à sforzà per u megliu è à vede dinò l'annu prossimu !
Tempu di pubblicazione: 23-dic-2020