Cerimonia d'inaugurazione di a nova sede di Huqiu Imaging
Questu ghjornu marca un'altra tappa impurtante in i nostri 44 anni di storia. Semu felici di annunzià l'iniziu di u prughjettu di custruzzione di a nostra nova sede.
U stile di questu architettu hè inspiratu da Fujian Tulou, i stupenti è insulari edifici residenziali custruiti da i membri di a cumunità Hakka in e zone muntagnose di a pruvincia sudorientale di Fujian versu a fine di a dinastia Song cinese da u 960 à u 1279 d.C.
U nostru architettu principale natu in Fujian, u sgiò Wu Jingyan, hà trasfurmatu u so parcu ghjochi di zitiddina in un'architettura futurista è d'avanguardia.
Hà mantinutu l'aspetti armoniosi di u stile originale, hà fattu un passu avanti è l'hà cumminatu cù un approcciu minimalista, rendendulu un equilibriu perfettu trà a cultura cinese è quella occidentale.
A nostra nova sede si trova in Suzhou Science & Technology Town, vicinu à parechje istituzioni di ricerca è cumpagnie tecnologiche cunnisciute. Cù una superficia tutale di custruzzione di 46418 metri quadrati, l'edifiziu hè cumpostu da 4 piani è un parcheghju sotterraneu. U centru di l'edifiziu hè viotu, chì hè l'aspettu u più impurtante di Tulou. A filusufia di u cuncepimentu di u sgiò Wu hè di mantene a funziunalità evitendu dettagli inutili. Hà abbandunatu l'usu di e recinzioni esterne cumunemente viste, è hà fattu un passu audace in avanti per spustà u giardinu à l'internu, creendu una zona cumuna per i nostri impiegati in u core di l'edifiziu.
Avemu avutu l'onore di accoglie u direttore generale è i membri di u guvernu di u Novu Distrettu di Suzhou per unisce si à noi à a nostra ceremonia d'inaugurazione.
Anu grandi speranze in Huqiu Imaging, credendu in e nostre capacità di piglià e nuove fruntiere di l'industria medica.
Huqiu Imaging piglierà stu prughjettu cum'è u nostru trampolinu di lanciu per coglie l'opportunità purtate da i cambiamenti pulitichi è di u mercatu, è cuntinuà à cuntribuisce à u sviluppu di l'industria di i servizii medichi.
Data di publicazione: 24 dicembre 2020