Cerimonia di scuperta

Cerimonia di inaugurazione di a nova sede di Huqiu Imaging

Stu ghjornu marca una altra tappa impurtante in i nostri 44 anni di storia.Semu felici d'annunzià l'iniziu di u prugettu di custruzzione di a nostra nova sede.

Cerimonia di inaugurazione 1

U stilu di questu architettu hè inspiratu da Fujian Tulou, l'edificazioni residenziali stupendenti è insulari custruiti da i membri di a cumunità Hakka in i zoni muntagnoli di a pruvincia di Fujian sud-est versu a fine di a dinastia Song di Cina da 960 à 1279 AD.

U nostru architettu capu di u Fujian, u signore Wu Jingyan, hà trasfurmatu u so parcu di zitiddina in una architettura futuristica di punta.

Cerimonia di inaugurazione 2

Mantene l'aspettu armuniosu di u stilu uriginale, hà fattu un passu avanti è cumminatu cù un accostu minimalista, facendu un equilibriu perfettu trà a cultura cinese è occidentale.

A nostra nova sede hè situata in Suzhou Science & Technology Town, vicinu à parechje istituzioni di ricerca famose è cumpagnie tecnologiche.Cù una superficie di custruzzione tutale di 46418 metri quadrati, l'edifiziu hè custituitu da 4 piani è un parcheggio in sotano.U centru di l'edifiziu hè cavu, chì hè l'aspettu più impurtante di Tulou.A filusufìa di u disignu di u signore Wu hè di mantene a funziunalità mentre evitendu dettagli inutili.Abbandunò l'usu di e recinzioni esterne cumunimenti vistu, è hà fattu un passu audace in avanti per trasfurmà u giardinu in l'internu, creendu una zona cumuna per i nostri impiegati in u core di l'edificiu.

Cerimonia di inaugurazione 3
Cerimonia di inaugurazione 4

Avemu avutu l'onore di accoglie u capu di l'esecutivu è i membri di u guvernu di u Novu Distrettu di Suzhou per unisce à noi à a nostra cerimonia di inaugurazione.

Anu grandi speranze in Huqiu Imaging, crede in e nostre capacità per piglià e novi frontiere di l'industria medica.

Huqiu Imaging hà da piglià stu prughjettu cum'è u nostru passu per coglie l'opportunità purtate da i cambiamenti pulitichi è di u mercatu, è cuntinuà à cuntribuisce à u sviluppu di l'industria di i servizii medichi.


Tempu di post: 24-dic-2020